Congrate because you get her ;)





Assalamualaikum readers ;)
let's start our story today with AL-Fatihah . . . amiinnnn :) okayy, now, i want to story about her and him. who her and him? you all cannot know laa. sorry yawww ;) hee, kelmarin dia mintak tolong akuu ejas sorang akak tuhh.. ;D semalam aku start tanye akak tuu nak terima tak dia . hufffff,  susahhh jugakk nak suruh akak nie terima dia -.-

k, aku tetap tanye akak tuu nak terima dia ke tak. first aku tanye nak terima dia takk, dia cakap Capital K gilaaa and koya. HAHA, parokk kene ;D (Y) reasons pertama akak tuu taknak terima dia coz dia cakap nanti bilee daa couple mesti malu-II, kalau just kawan bebas sikit! k, pastuhh aku cakap maybe awal-II jea macam tuhhh, dah lame tuu okayyy laaa ;)

akuu ingat diaorang daa couple. akak tu cakap tu cerita lama :D 3 bulan couple? agak lama ^^v
dalam banyak-II orang yang pernah dia cou awokk laa yang paling dia sayang. woahhhhh, untunglahh awok  ;) then, akuu tanye kali kedua dekat akak tuhh nak  terima takk, dia jawab of corse taknakkk. aku tanye kalau fake akak terima? dia tetap taknakkk coz dia cakap segan :3

ayat 'dia' terlalu berharap nak dekat 10 kali akuu ulang :D last-II akak tu tanye aku nak real kea fake jea, aku jawab kalau bolehh nak real, and then akak tuu terimaaa. weeee, happy gilaaaaa coz akuu dahh berjaya ! capital K lagi lahh happy nye kannn? hikhokk ^^, haaa, awokkk! kitee punye upah tuu bilee nak bagi? k, tunggu awok bagi, berzaman nak tunggu. sokayy, kite beli sendiri :P

itulahhh kisahnya o.O nie pesanan untuk awokk ! dahh dapat dia jaga dia molekk-II, pandai ambik hati dia, jangan pernah buat dia terasa or sakit hati dengan awokk, and yang paling penting jangan mendua kann diaaa! hee, pahamm dahh kann? kalau awokk langgar satuu daripada pesanan dekat atas tuu, kitee suruh dia clash dengan awokk! Kejam kan kitee? HAHA :D gurau jea ;p

# Tahniahh laa daa dapat dia, ingat pesanan yang kitee bagi tuuuu :) #

-kbye all and welcome back to school- ;)


No comments:

Post a Comment