Homework menanti ! !

                                    
assalamualaikum all .aku tengah rajin nak update blogg nihh . hmm , aku cuti 4 hari jea , al-maklumlah , aku kan sekolah agama , mane adee orang cina ! ! esok hari rabu dah sekolah balikk but homework satu habukk tak sentoh lagi , haa , Homework aku ibarat cenggituu arhh . grr -,- . budaxx malas lah katakan -,- homework aku niee haaa :- mt : buku xtvt , abiskan sampai m/s 25 kod , bi : buku xtvt m/s 1-4 n kene cari maksud perkataan yg taktahu , al-quran : hafal surah an.naba' sampai abis . perasaan malas niee adee saje . ohh noooo ! yg peliknye on9 memangjang takmals pulakk ? aduhaiiii -,- kau dah siap lom homework ? xpelah if kau dah siap , kau kan budakk rajin , bukan macam aku . sepp sikedd sapee hok yg taksiap lagi homework tuh , hikhokk ^^ . yg pnting , aku tengah malas nak buadd homework , kbyeee !

No comments:

Post a Comment