Don't take her , she is mine !


assalamualaikum alls :) now i want to story about my BFF . Ainul Hazirah Husna , u all can call her baby or una . better u call her una :') . okayy , dea niee seorang yg baekk , cerdik , comeii , n macam-II lagi lah . dea niee banyak tolong aku . dea niee ade yg suka . classmate sendiri jea pon tyme darjah 6 dulu . orang yg suka dea tu pon , bolee tahan hensenggnyeee ! haha ! apeepon , dea niee memang cerdik , anugerah ALLAH :) daripada P1 untill UPSR , semuanya 5a . tahniahhh sayangg ! dea jea yg betol-II paham perasaan aku ., if aku adee masalah , aku mesti cerita dekad dea . ade jea idea nak tolong aku . dea niee banyak bagi kata-II semangat dekad aku , terimakasihh dear ! sekarang niee , kami terpakse berpisah sebab kene lalui sekolah menengah , hmmm , serious sedih nak tinggalkan dea . even , dea sekolah area rompin jea , aku tetap rindu dea . umpp , thatss all for her . thankyouuu ! aku harap kau takkan lupekan aku even kau dah adee BFF laen . remeber this ---> ingat mierah , ingat amqif (';

No comments:

Post a Comment