Second week of school in 2012 :>

                                                
         
Assalamualaikum :')
hye chuii ! how your second week sch ? everything okays ? ! hee . sekarang aku nak cerita macam mana minggu kedua persekolahan aku di SMAR . ! setiap hari isnin memang semua sekolah adee perhimpunan ryte ? begitu juga dngn sch aku . alkisah ! tadi , ucapan daripada cikgu niee , cikgu niee , cikgu niee . letih aku mendengar nyea ! dahlah panas ! sabo jea lah --' n then , bilee pengerusi majlis cakap "bagi penutupan perhimpuanan kitee pd hari ini , saya menjemput blablabla untok membacakan doa" . . alahaii , leganyeaa ! tapi , lega tidak habis disitu lagi coz adee SPORTCHECKS . K , alhamdulillah , pakaian aku perfect tadii . buttt , cikgu aku yg tegas 2 , nak check pakai jarum kea tak , aku gelabah gilaaaaa ! tetibeea , aku nampak cikguu 2 bawak stapler . aku tanyee akak senior 2 , dea cakap sape yg takpakai jarum kene stapler . haktuihhhh ! aku dengan hati tertutop pegi lah dekadd cikguu 2 . dahlah dea lipat bulatt . adohhhhhhhhh ! serupee makcikk tepi jalan -______- . tutop cerita pasal 2 . k chuii ! aku nak gy mandi , malam niee nak pegy kelas tahfiz , nakk jadi budaxx baek . take care ea . bubbyee ! ILYDSM <3 .

No comments:

Post a Comment