untong nyea aku ^____^

                                                           
Assalamualaikum :')
hyehyehye ! aku baruu jea balikk dari kelas tahfiz . besttt jugakkk ! belajar dengan ustaz hansengg , manee tak best nyea ?! (hihi , galok) . k , tadi kene lancarkan bacaan an naba' . then , kene hafal 15 ayat dulu . ustaz pilihh aku untok bace and budaxxx laenn kene ikod aku bace . hikhok $$ ~ jam dah pukol 10 , ramailah yg tersengguk-sengguk . tapi , aku takkk ! :P . k , lepass ketua kelas bacee tasbih kifarah and surah al asr , salam k.suha (untok kaumm hawa jea) n budakk lelaki salam us.naim . waktu aku tengah salam k.suha 2 , us naim cakap cenggini dekad k.suha "niee amirah" n then k.suha cakap " macam kenal awokk niee" pastu , us.naim cakap "manis senyuman dea niee" . bilee aku keluar jea dari tempat aku belaja 2 , teros ketawe . takboleh bla aku dengar ust puji cenggitu . btww , tenkiuu banyak-II ust coz puji sayee . hikhokkk ! (bangga sekejap) . k lahh guyss , mierah naa tido . ngantok , esok sekolah . bubbye guys . gudnyte n sweet dreamm <3

No comments:

Post a Comment